Monday, 29 October 2012

Hari raya dan expo

Salam :)

selamat hari raya.. haha.. asyik auto publish ja.. so nak taip entry yang tak auto publish.. haha.. jumaat hari tu kan hari raya aidiladha.. pet macam biasa la.. beraya nun jauh di sana.. hehe.. ini adalah tahun ke 3 pet beraya di perantauan.. macam biasa.. khamis malam masih siapkan kerja-kerja, discussion semua.. pukul 2 pagi lebih baru tido.. memang hari raya bangun pun cantik la kan.. haha.. 

sepanjang hari raya pet layan movie kat bilik je.. tengahari keluar cari makan kat luar.. mostly semua kedai makan tutup kecuali chinese dan fast food.. disebabkan pet terlalu malas nak pergi jauh-jauh, pet tapau la di Marrybrown.. err.. orang makan daging korban, pet makan makanan segera.. haha..

burger + bubur ayam dan fries

tu kira kisah hari raya la.. kisah semalam just lepak-lepak di expo.. err.. tak tau la menarik or tak.. tapi boleh la nak cuci mata kan.. haha.. dapat goodies bag free.. bag je la.. lain tak da.. haha.. 




on the way balik, singgah tapau kek :D haha..


p/s: macam mana raya korang? banyak makan daging? hehe

8 comments:

Cik Nur said...

Sesekali ubah selera di hari raya okey juga.. heee.. :)

Nur byk mkn lemang, smpai kepala jadi kembung..huhu

9n0L4 said...

raye org mkn daging la bkn mkn kek. hehe.

shar90 said...

nampak kekenyangan anda di situ xD

Chic Na said...

sesungguhnya entri makanan lagi. :)

Amirul Verdasco Nadzri said...

banyak gak r makan daging.. kalo kat kampus susah dapat daging..huhu ahahaha.. tumpang simpati ang makan marrybrown jek..huhu aku dah takbleh blah ngan marrybrown pasal dulu keja kat sana.. btw, kek tu american cheese eh?

jaakechik said...

alahai ciannya pet...beraya jauh di perantauan... tapi xpe la coz ramai kwn smnjung kat sana kan? x ler sunyi...

jaakechik said...

btw, selamat hari raya yer.... best jer tgk kek oreo tuu..hihi...

shuhadaothman said...

byk mkn daging smpai jemu pet. hehe. slmt hari raya pet! :)