Monday 22 October 2012

Continued entry! ^^

Salam..

sambungan daripada entry semalam.. kejadian ini berlaku pada hari Sabtu.. haha.. kan pet pergi kedai florist order sesuatu.. haha.. sekarang adalah masanya untuk mengambil barang tersebut.. haha.. sebelum ambil, mesti la pagi-pagi sibuk buat laundry cadar la, lab coat la.. semua la.. haha.. kul 12 pet dengan kawan-kawan keluar bersama untuk makan di kedai RM5.. 


lepas makan, kitorang terus ke Park City Mall (PCM) sebab pet nak beli ink printer.. then kawan-kawan pun semua ada barang nak beli.. pet dah alang-alang ke PCM, terus ambik kesempatan singgah florist semalam untuk ambil barang semalam.. 


then kami pun pulang la ke kampus.. pet simpan barang-barang yang beli tadi, terus keluar semula dengan kawan pet yang lain.. err.. kaki keluar rupanya pet ni.. haha.. seperti yang pet rancang, makan di Pizza Hut for the last time.. then pet ajak beliau ke Tanjung Batu.. mungkin yang terakhir, sebab isnin malam pet exam Waste Management.. then pet sibuk dengan Proposal Final Year Project pet.. 31 oktober ni present.. memang pet sibuk.. kebetulan pula, supervisor pet tak ada minggu lepas, jadi start isnin ni beliau dah ada.. jadi pet ada banyak benda nak buat.. haha




seriously pet nervous, takut dan semua ada untuk pembentangan proposal nanti.. kitorang lambat present sebab ada macam-macam perkara berlaku.. haha.. 

sekian :)

3 comments:

9n0L4 said...

ohhh busy study ehhh skrg. patutlah lame tak timbul. hehe.

jaakechik said...

pet mmg kaki merendet kan? ekeke... btw, terliur la tgk pizza tu, siryes lama betul x makan.

p/s : gud luck for presentation ya!

erry edz said...

nice blog. do follow mine. :)))