Thursday, 19 September 2013

Cerita 19 September 2013

Salam..

mari meneruskan sesi update sambil pause sebentar World War Z.. haha.. best cerita dia.. terbantut entry pet.. haha.. oh ya.. hari ni masih menyelesaikan kerja-kerja minggu lepas.. esok dah kena buat DNA extraction.. continue sample lain pula.. semoga esok baik-baik sahaja.. haha..

err.. sambung balik.. pause untuk sidai baju, solat dan tengok WWZ kejap.. haha.. boleh pause sebentar.. hilang feel layan WWZ.. haha.. meremang bulu roma terkejut adegan-adegan dia.. haha.. tambah pakai headphone pula.. lagi power la bunyi dia.. haha.. gambar pula BluRay.. memang cun melecun la kan.. haha.. 

oh ya.. esok genap 2 bulan pet menetap di Thailand.. awal bulan depan Visa pet pun tamat.. nak kena renew.. haha.. tu la.. sedar tak sedar dah 2 bulan.. 3 month to go la macam tu.. haha.. kejap pula masa berlalu.. bila sibuk ja di office a.k.a lab.. haha..

pet juga terlepas untuk kali kedua majlis Anugerah Kepujian Dekan.. haha.. kenapa la tak tunggu semester depan? haha.. terlepas 2 kali.. grr.. haha.. tak pe la.. tak ada rezeki.. haha.. nanti pergi tuntut sijil dekat Akademik je la.. haha.. tak dapat la scroll dekan tu.. hehe..


ok la.. nak sambung tengok WWZ dengan penuh kusyuk.. haha.. selamat malam :)

2 comments:

Khairil Anuar said...

sawadikap pet, lama tak jalan sini :D

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

waaaa dak DL tu..hehe..ak tgk kt wayang WWZ..mmg dok tergezut je..tp seyez suke cite tu..bnyk maen emosi gk..