Thursday 12 September 2013

Cerita 12 September 2013

Salam..

mari meneruskan sesi update blog malam ni.. update sambil ditemani hujan lebat serta guruh dan kilat.. haha.. jadilah kan.. hehe.. hati pun best.. AIS boleh diselamatkan dengan VPN.. memang terbaik.. haha.. sebenarnya dah sampai kuota broadband sini.. tapi masih laju untuk download.. kira ok la kan.. hehe.. tak tahu la sampai bila selamatnya :P

hari ni, lepas submit report ke Dr. An, terus ke town.. ambil laptop kawan.. dia format.. yang menarik, siap ada instruction bahasa thai di laptop dia.. tak boleh disable pula tu.. haha.. dengan kos 2 500 bath.. dengan pecahan 300 bath format dan 2 200 bath tukar hard disk WD 750GB kalau pet tak silap.. gitu la..

on the way balik, singgah beli nenas manis-manis.. err.. tu bacaan yang telah di translatekan dari thai ke bahasa kita.. haha.. 20 bath sebiji yang telah selamat dikupas.. sedap.. memang manis-manis sahaja.. haha.. lepas tu singgah ke 7 eleven.. kat sini banyak duit pet habis.. haha.. lebih kurang 126 bath.. haha.. beli 3 jenis sosej dan Hershey's Nuggets Cookies 'n' Creme..



ok la.. tengah tunggu movie ni sebenarnya.. dan tengah menanti orang Malaysia call.. haha.. semalam ada orang Malaysia excited dapat call lepas hampir 7 minggu pet di Thailand.. haha.. mentang-mentang seminit 7 sen.. bukan main suka dia call pet.. haha.. sampai habis kredit.. haha..

bye :)

No comments: