Wednesday, 5 September 2012

oyen or oyein?

Salam :)

hye semua.. pet nak memperkenalkan ahli baru keluarga pet.. tak la baru sangat sebenarnya.. dah beberapa hari beliau berada di rumah pet.. hehe.. memperkenalkan oyen or oyein? err.. pet tak tahu nak wat ejaan dia macam mana.. haha.. kakak pet la bagi nama tu :D


kat umah pet dah ada kucen lain.. nama najib kan.. sekarang tambah lagi sekor.. nama oyein.. haha.. kemain marah la najib tetiba balik ada adik.. abang besar mengamuk sakan la.. haha :D

baby yang dah besar sikit ni kakak ambil kat umah kawan mak.. mak cik pet terbekenan la pula.. sebab baby lagi dan gebu.. beliau sangat pemalu :D haha.. tambah-tambah abang besar marah dengan kehadiran beliau di rumah pet.. haha..

sekian menghebahkan kehadiran ahli baru.. haha :D

mana ejaan yang betul? oyen ke oyein? haha..

13 comments:

Puteri Kasih said...

abang besar tu dah cemburu...si adik pula perlukan masa untuk sesuaikan diri :)

siti naqiah said...

abang besar sudah dpt adik, hihi

Sop Nama Saya said...

best nama.. oyen :)

Chic Na said...

akak suka oyen. huhu..

dah lupa la kat najib tu sbb pet dh lama tak citer pasal dia. kesian dia diadiktirikan. hehe..

Fiza Suhaimi said...

oyen! abang besar garang sangat ni. hehehe. comel je tengok oyen. alololo buat muka kesian gituu. :P

Cik Nur said...

hebahan di terima dan yg penting chanel maintain 611..ooyeeehh..!

jaakechik said...

eja oyen lagi best kot..hehe..ada pon oopet ehh... kemana lama mhilang? brbnd wat hal lagi ke?

9n0L4 said...

mane mane pun boleh kot. hehe. prefer oyen. ;)

Emma said...

haha.. bleh plak abg besar mrh kat oyen.. sian kat oyen.. kna cekalkan hati.. haha

ieedaz @ mama_isha said...

ejaan tak same tp bunyi same okle kan..hehe

aisya said...

oyen lagi comel.. hehe

outbound malang outbounddimalang.com said...

nice post :)
ditunggu kunjungan baliknya yaah ,

kaishin said...

sekali tgk cam sy punya chengut jer :P hehe