Thursday, 5 July 2012

Raining ~


Salam :)

sejuk betul pagi ni.. semalam seharian hujan.. memang duduk dalam kepompong yang tak nak di pecahkan.. hehe.. disebabkan hujan lebat dari pagi sampai malam, pet menghabiskan masa dalam kepompong dan tido.. itu pasti :D

lebatkan hujan.. siap nampak buah naga masak lagi :D
alang-alang tu jom tengok udang masak belacan menu tengah hari semalam :D

jemput tengok :D
haha.. begitulah ringkasan entry hari ini :D pet masih kesejukkan..

p/s: selamat berbuka kepada semua yang berpuasa hari ini :)

21 comments:

~LoVE PiNk~ said...

aik,ktner yg hujan tue?

tmpat saya mendung kelabu jer..

tggu hujan x turun2...hehehe

9n0L4 said...

arghhhhhh. pet jahat. lapor tgk udang!!

man said...

Sedapnya..heheh

.: iEyLa :. said...

xpenah lak try..mcm sedap je ni dear..huhu

tirahzairi said...

selamat berpuasa dan berbuka jugak :)

thomas said...

Dah start berpuasa ke?

Cik Nur said...

Pergghhh..terliurnya tengok udah tu.! besao lagi..siap merelip relap lagi tau..!

laparnyerr..!

aisya said...

amboi udang tu... hehe

rAIHan said...

sejak akhir2 nie hujan tiap petang. nampak sedap...^^

Emma said...

waaaaaaaaaaaaaaa... udang tu sgt sedap!! nak jgak!! :(

Ferdinand-Hegemur said...

mmmm.....Yummi....
sedaaaap....

putryteya said...

udaannggg ! feveret nak maampusss ...
kat tempat teya pun musim hujan . sejuk !

shar90 said...

kat sini kepanasan... hahaa
post udang skit xP

Norzie hany said...

Sama la...tempat sis pun seharian hujan smlm dan pagi tadi juga.Petang ni pun dah nampak mendung balik.Sejuk...bestttt.

Chic Na said...

amboii tak keluar2 lg ke dr kepompong? kang jd rama2 kang. pet ke yg masak tu? ;)

fyna said...

udang masak belacan?? fyna tak pernah makan.. macam sedap je.. wat la entri resepi nih dear.. nak try gak.

kaishin said...

dah keluar dari kepompong ke ni?..nasib baik tak makan udang kalo tak mesti dah terliur :)

eyjalukman said...

hehe hujan2 mmg duk rasa nk tdo je . hee ;)

E'in said...

udang masak belacan.. e'in xpenah mkn.. nak sikit!

caliph shuriken said...

area utara dh 3 hari ujan.. so sjuk ^^

NOOR FATIN said...

amboi sedapnya udang tuu. hehe