Monday 23 December 2013

Botanic Festival day 3

Salam..

pet ambil masa kejap untuk update.. dengan kata nama lain update gambar ja.. haha.. pet sejuk dan malas nak menaip.. haha.. dah tak tahan dah pet dengan cuaca sini.. huhu.. ok.. hari ni, hari ketiga Botanic Festival.. Botanic Festival ni berlangsung dari 21 Disember 2013 hingga 5 Januari 2014.. lebih kurang 16 hari.. 

oh ya.. pet rasa sangat terharu dengan staff dan kawan-kawan pet.. baiknya diorang.. nak buatkan pet makanan bila pet dah habis training di QSBG.. terharu pet dengar.. oh.. hari ni, hari jadi Peng yang ke 22 tahun.. dari Maejo University.. pet belikan ais krim letak strawberry.. idea Mon dan Beer.. haha.. hari ni juga pet kenal dengan trainee yang lain.. Tum, Oak, Eye dan May.. 3 tu dari Phayao University.. May dari apa entah nama university dia.. pet lupa.. haha..

tinggal lagi 4 hari untuk pet bergelar staff/trainee ni QSBG.. lepas ni mungkin terputus sudah hubungan dengan QSBG.. sedih ja bunyi.. haha.. P'KekHua ada tanya pet, bila pet nak datang QSBG lagi.. haha.. pet pun tak pasti.. InsyAllah ada rezeki, kesihatan yang baik dan umur yang panjang, pet akan ke Chiang Mai lagi.. terutama QSBG.. :)

sedap air ni.. 25 baht
suasana hari ketiga di Botanic Festival
Rose Bud Tea untuk mak pet.. hehe.. 598 baht semua ni :D

sekian :D

No comments: