Tuesday, 26 March 2013

Thanks :)

Salam..

baru sampai balik 30 minit yang lalu rasanya.. haha.. pet ni dah macam kupu-kupu malam pula kan.. haha.. so rini, pet sangat-sangat gembira kot.. ke extravaganza happy? err.. tak penting tu.. haha..

habis kelas tadi, jam 5 petang tepat la.. pet kejar masa pergi office kolej kediaman.. sebab nak check barang.. as expected.. barang dah sampai.. dari kelantan :P 1st sekali, pet unboxing la kotak tu.. tiba-tiba........ *sila isi tempat kosong sendiri* haha..


pet dapat hadiah! haha.. birthday pet yang lalu.. ceewah.. haha.. paling pet nak ketawa bila baca nota kecil kat depan kotak tu.. haha.. smiling all the day.. thanks for keep me smiling :)



pet dapat android juga.. haha.. pet pun fikir, kat mana pet nak letak :) nak guna sayang.. jadi simpan dalam frame je la.. haha.. coklat tu pun nak simpan dalam frame juga la :)




terima kasih akk :) 

3 comments:

Chic Na said...

sama2 dik.. hikhik.. malu lak tunjuk tulisan comot itu. err.. pet dah makan.. coklat tu?? :p

ibtisam said...

happy birthday =D

JungRara said...

happy birthday pet!! kiut giler hadiah...hihi