Friday 29 March 2013

Cadar :(


Salam..

little bit sedih la entry malam ni.. perginya sehelai cadar :( sebenarnya pet ni sangat-sangat menghargai barang pet.. barang sendiri or barang dari somebody.. ada sentimental value yang tersendiri.. so serius sedih.. sayu ja time nak buang cadar tu..

begini kisahnya.. tersebutlah kisah.. pada 7 Mac 2013.. cadar tersebut reput dan koyak sendiri.. maka.. pada 29 Mac 2013 jam 8 pagi, beliau telah ditanggalkan daripada katil dan direhatkan sebentar di atas lantai sebelum dihantar ke pusat pengumpulan sampah tak jauh dari tandas :(

mulanya hanya koyak/reput sikit
Thanks for your services :(

sebenarnya cadar tu, dibeli di Penang.. tak perlu kot sebut kat mana beli.. haha.. Jusco Q jelah.. kalau pandai, memang terror la.. haha.. dalam tahun 2008 rasanya.. awal 2008.. masa tu pet di Melaka.. dari Penang ke Melaka.. tahun 2010, dia berhijrah ke Sarawak.. dan menamatkan zaman kegemilangannya di Sarawak..

almost 5 years dia berkongsi suka dan duka dengan pet.. haha.. the place when im crying, im sad, im tired, im talking to my mom and everything there.. it not only a "cadar" for me.. but it has everything.. including my tears.. haha.. even dah basuh dan rendam dalam 1 gallon softlan lavender kan.. haha..

guna cadar time sekolah dulu.. sarung bantal cadar lama

p/s : pet tak ada suara :( petanda bakal demam lagi? haha.. 

2 comments:

Azee Hana said...

cadar saya setiap 6 bulan ganti cadar baru..y lama buang..hhaaha

jaakechik said...

comelnya cadar. simple aje. ok laaa... x serabut ngn bunga bagai... jaa suka cadar mcm tu :)