Friday 15 March 2013

Edisi malam part 1

Salam..

baru balik makan dengan kawan-kawan.. lewat pet makan.. 8.30 malam baru keluar.. seharian di kelas dan seharian juga running mini project Dr. Osu.. dah 2 hari berturut-turut pet tak kenal siang dan malam run mini project.. sampai analisis pH sampel final year project pet pun tergendala.. haha.. sem ni memang sangat-sangat penat.. mini project untuk semua subjek.. macam nak menangis pet rasa.. macam je la.. haha.. sabtu pula dah tak cuti.. jadi hari masuk hutan untuk mini project subjek En. Geo..

18 mac ni exam test 2 subjek Dr. Osu.. serabut kepala nak study.. nota setebal test 1 seminggu yang lalu.. sampai sekarang pet tak study lagi.. esok balik dari hutan kot baru nak belajar sikit-sikit.. andai kata rajin la kan.. haha.. tapi bukan benda ni pet nak cerita.. haha.. tengah makan-makan tadi, banyak topik yang dibualkan.. tapi untuk post hari ni, satu topik la pet cerita..

kawan : pet.. semalamkan, ada benda berlaku

pet : kenapa?

kawan : ko ingat tak time tu aku pandang luar? time kita tunggu leaching tube CEC ko

pet : ingat.. time tu dengar bunyi kuatkan.. ko pandang luar makmal.. kan aku tegur ko

kawan : sebenarnya, aku nampak sesuatu.. sebab tu aku terdiam..

pet : serius? kan aku tegur ko time tu.. apa yang ko tengok kan

kawan : time tu bulu roma aku naik semua.. seram sejuk.. sebab tu aku diam tiba-tiba

pet : sebenarnya time tu pun aku rasa lain macam.. sebab aku pelik.. mana ada orang dalam lab time macam ni.. kat parking tadi pun kereta senior jabatan lain tapi dengar sangat-sangat macam ada orang di aras kita..

kawan : tu la.. aku nampak perempuan lalu.. rambut panjang, tapi aku pelik la.. aku rasa dia pergi toilet

pet : setahu aku, aras 2 dan aras 3 kawasan ni semua tak ada lampu.. semua blackout.. tak mungkin ada orang nak ke tandas.. lagi pun kalau ada senior, diorang akan singgah tengok kita kat sini.. dan tak ada senior pun masuk malam semalam.. aku dah mesej senior lab aku, semua cakap tak masuk..

kawan : tu yang aku takut.. aku rasa lepas ni kalau kita lab malam, kena datang lebih 2 orang..

pet : entah la wei.. before ni aku rasa ok stay dalam lab sorang-sorang sampai 11 malam.. tapi sejak kes **** aku dah tak berani stay dalam lab sorang-sorang.. azan maghrib je, aku terus lari ke gate utama.. aku tinggal je semua barang.. pastu aku mesej senior cakap aku tinggal barang..

kawan : sebab **** cerita ke?

pet : aah.. terutama lepas kes **** kat **** terus aku jadi takut..

perbualan terhenti memberi peluang kawan pet yang lain bercerita.. haha.. topik lain dah sebenarnya.. haha.. esok pet sambung.. haha.. tapi sebenarnya dah lama pet takut stay dalam lab.. sebab dah banyak kejadian berlaku.. menakutkan juga la.. kebetulan, pet tak memandang cermin pintu lab.. kalau pet memandang, mesti pet ternampak sesuatu.. sebab time tu seolah-olah ada orang lalu dengan agak ganas kot.. kuat bunyinya.. seolah-olah ada orang.. walhal, kawasan tu tiada elektrik.. memang tak ada orang sanggup nak ke toilet aras tu.. haha..

apa-apa pun yang paling penting, semuanya selamat.. hehe.. tapi serius, pet takut sangat balik dari makan tadi.. mula fikir yang bukan-bukan.. haha.. dan untuk 2 lagi analisis utama pet.. memang pet tak akan buat sampai jam 6 petang.. sebab pet dah takut.. haha..

No comments: