Saturday, 19 January 2013

Field days

Salam..

Fuh.. baru bekesempatan nak update hari ni :) bangun subuh, duduk-duduk kejap baru start update :P semalam tak dapat tidur.. lepas subuh pun tak dapat tidur juga.. haha.. sakit kepala betul semalam.. pukul 10 lebih nak tidur.. pukul 11 dah tak dapat tidur.. macam nak pecah kepala rasanya.. hehe.. bangun subuh pula, sakit kepala dah hilang, sakit perut la pula.. haha.. asyik ulang ke toilet pula.. hehe..

macam-macam dah beberapa hari ni.. dari hari rabu tak henti-henti buat kerja.. khamis dah masuk field.. dari pukul 8 pagi sampai 5 petang.. tercangak kat greenhouse siapkan kerja.. balik tu, sakit bukan main la.. haha.. nak bawa moto balik pun tak boleh.. hehe.. balik tu, tido tak dapat, macam nak guling-guling dalam bilik.. sakit melampau betul.. haha..

proses masukkan tanah campuran dalam polibeg
on the way siapkan 150 polibeg
nak apply treatment dulu.. hehe
5 block dalam RCBD
label-label dulu.. baru siap :D

last makan ubat.. sejam lepas tu, hilang sakit semua.. baru dapat tido.. hari jumaat sakit lain pula dapat.. nak jalan pula masalah.. haha.. banyak betul dugaan ni.. pet pun seret je la kaki.. haha.. keja banyakkan.. buat je la.. hehe.. hari ni pun masih sakit.. solat pun duduk ja.. nak berdiri memang tak larat.. haha..

ni pun pukul 9 pagi dah kena ada di lab.. penatnya pet.. haha.. pagi buat keja, malam balik bilik.. mohon sakit cepat-cepat hilang.. hehe :)

sekian

1 comment:

ezyra daniel said...

byk sungguh dugaan nye hehe..tkpe,bwk sabar yaa...dugaan sementara je tu ..
nice entry