Friday, 25 January 2013

Akhirnya! :)

Salam..

2 items arrived safely :)
Alhamdulilah.. penantian telah berakhir.. few items already sampai ke tangan pet.. hehe.. 17 Januari hari tu dah sampai Bintulu.. tapi belum sampai ke tangan pet lagi.. tapi masa tu dah lepas kastam.. ada lagi barang yang ada di kastam dan on the way ke kastam.. haha..

that is my planning for year 2013.. only my sister and few friends tahu pasal new planning pet.. haha.. still dalam proses.. 

wish me luck! :)

3 comments:

Siti Aisyah Zaman said...

Salam pet..sy baru je dpt tawaran ke upm bintulu utk intake feb nie..nak tanya,laporan pemeriksaan kesihatan tue mesti dihantar ke pku semenanjung ke utk sahkan?..ataupun kat kampus bintulu nie pun ada unit pku utk tlg sahkan?

pet said...

wslm.. taniah :) postgraduate student eh? y sy tahu, upmkb ada klinik satelit.. kira mcm psu serdang la.. cuba rujuk http://www.btu.upm.edu.my/v3/index.php/ms/ tp time sy masuk dulu, just hantar ke klinik satelit sini ja.. hehe.. klu perlu apa2, tanya ja.. InsyAllah sy cuba bantu :)

Chic Na said...

dah sampai? bila nak mula? good luck ok. ;)