Friday, 28 December 2012

Panggilan Canada

Salam..


ha.. ni kes internship.. sampai sekarang pet tak buat keputusan.. ada kawan dah bagi surat permohonan ke Canada.. tapi pet masih tak bagi jawapan.. entah kenapa.. haha..

so far, requirement daripada negara ni ok la.. not bad.. pet berminat dalam bahagian hortikultur.. bestnya.. haha.. tapi pet tolak kot.. pet berminat nak ke Thailand.. haha.. tapi pet masih tak buat apa-apa keputusan.. hehe.. pet hanya menanti.. tak fikir lagi nak ke mana.. tapi kalau diberi peluang ke Thailand la pet berminat.. selain Thailand, ke Sabah.. hehe..

sekian ^^

3 comments:

Chic Na said...

Thailand aku datang! haha..

jaakechik said...

gi jer pet... xper la jauh pun..sesekali kena gak merantau tmpat org,, hihi..

woowoona cheesedale said...

Saya pun minat nak jadi horikulturist ataupun org panggil abporis ataupun cincai cincai org panggil jaga pokok. InsyaAllah klu ada rezeki saya sambung doploma pengurusan perladangan makanan. Minat sangat... Saya pelajar lepasan spm 2012. Weeeeeeeeee