Friday 7 February 2014

Laluan suatu ketika dahulu

Salam..

penatnya rasa.. baru la sedar betapa susahnya buat perniagaan online ni.. rasa macam buat kerja buruh kasar.. ok.. tu tipu melampau.. haha.. tapi dari pagi mengadap sampai ke malam.. haha..

oh ya dalam beberapa hari ni, pet berjaya deal dengan satu company.. best.. senang betul deal.. cuma pet memang dah tak ada stok lebih dari 50 pieces sebab pet dah clear stok kepada orang lain.. senang sangat deal.. kurang pun tak banyak tapi sebab mungkin adat orang membeli minta kurang.. haha.. tapi harap dapat bekerjasama lagi dengan company tu :)


tinggalkan cerita perniagaan online pet yang tak seberapa tu.. hehe.. masuk cerita lain pula.. haha.. cerita ni sebenarnya agak memeranjatkan pet sendiri.. suatu ketika dahulu satu tempat ni, memang jadi tempat tumpuan pet.. dari tahun 2010 hingga ke 2011.. 3-4 kali sehari kot pet ulang alik ke tempat tu.. sayang betul pet kat tempat tu.. haha.. tapi ada sesuatu berlaku sebelum pet eksiden.. sejak kejadian tu, pet memang tanam dalam diri untuk tak jejakkan kaki ke situ lagi..

tenang pet rasa bila dah sampai rumah.. mungkin tu kali terakhir kot pet di laluan tu.. mungkin la.. pet pun tak pasti.. haha.. assume je.. jangan pet kerja di situ pula sudah.. hehe.. cukup la yang berlalu menjadi kenangan yang .... entah la :)

sekian :D

p/s: dia tahu betapa sakitnya pet suatu ketika dahulu.. dia juga tahu betapa susahnya pet untuk berdiri dan berjalan semula.. dia juga tahu banyak senyuman pet hanya menutup hati yang sakit.. dia juga yang tak pernah berputus asa memberi sokongan untuk terus berjalan.. dia.. mak pet yang amat pet sanjungi.. terima kasih mak :)

2 comments:

anamizu said...

wahwahhh bisnessss $$$ hehe
MAK lah insan terbaekkk ;)

brick said...

That's the spirit. Never give up pet!