Sunday 2 February 2014

Hi February 2014

Salam..

hi february! may you be nice to me? haha.. biasalah.. bulan yang bakal penuh dengan suka dan duka pet.. pet rasa la.. haha.. kurang dari 2 minggu lagi untuk pet pulang ke Sarawak.. berdebar rasa hati.. nak menempuhi semester terakhir tanpa kawan-kawan seperjuangan yang sama-sama belajar dari semester 1.. kadang-kadang terdetik di ruang yang paling dalam hati pet.. "patutnya aku dah habis belajar 18 January 2014 tapi.." biarlah tapi terhenti di situ.. hehe..

bulan ni juga, pet perlu buat keputusan penting.. penting la juga untuk pet ni.. haha.. should i change dari primier kepada waste management? may i manage all the works? may i do the best? terlalu banyak persoalan.. haha.. lupakan dulu persoalan ini.. haha..

dalam masa yang sama, pet sibuk establish semula business online pet.. err.. kelakar je bunyi.. haha.. pet tak terlalu serius beronline ni.. sebab pet sibuk main game.. haha.. dalam masa yang sama, pet sibuk jadi driver full time, suri rumah dan sebagainya.. nak jumpa kawan pun pet malas.. haha.. mesej dan panggilan pun pet tak jawab.. haha.. ada juga yang masih ingat pet di Chiang Mai.. haha.. pet iakan je la.. haha..

err.. sebut pasal Chiang Mai ni.. pet baru lepas membaca buku catatan kawan pet di sana.. pet rasa, pet pernah mention kot dalam post yang lepas-lepas.. pet pun dah lupa.. tapi dalam banyak-banyak barang yang pet terima, pet rasa sangat terharu menerima buku catatan rentetan perkenalan pet dengan beliau dari hari pertama hingga ke akhir..

muka hadapan buku tersebut ^^

walaupun dia menulis dari hari pertama dia jumpa pet di Loy Krathong festival dan berkongsi banner QSBG waktu hujan, sejujurnya pet langsung tak ingat.. hehe.. sebab masa tu tak kenal dia.. jadi memang tak ingat la dia.. haha.. keesokkannya, baru la official kenal.. dalam laboratory tissue culture.. time ni, pet pemalu kucing lagi.. haha.. sopan je pet.. haha.. dari sini la, pet mula ingat semua perkenalan bersama.. haha..

ada few pages dalam catatan tu buat pet ketawa.. haha.. bila dia sebut akan rindukan "malay massage" - by pet, "muay thai fighting" - dengan pet!, "somebody love to eat" - title untuk pet!.. haha.. dia selalu nak muay thai dengan pet.. kalau pet tak faham, pet tanya.. dia dah buntu nak jawab, dia ajak pet muay thai.. siap buat gaya lagi.. pet yang kononnya blur ni, layan la bermuay thai dengan dia.. haha..

page yang comel :D *banyak page kena rahsiakan* hehe

start to miss them.. haha.. dia orang yang paling giat mesej pet.. facebook dengan line.. haha.. sampai kadang-kadang, pet dah tak balas mesej diorang yang lain.. hehe.. sibuk balas mesej dia.. haha.. tapi kesimpulannya, diorang semua baik-baik belaka.. staff dan kawan-kawan.. walaupun dah hampir sebulan meninggalkan bumi Thailand, diorang masih rajin nak mesej pet.. cerita macam-macam dengan pet.. ada personal, ada story dan macam-macam.. tapi pet suka je dengar :D

cuma sayangnya.. tak sempat nak dapatkan boyfriend Thailand! haha.. ok.. tu tipu.. haha.. pet berharap sangat dapat pergi lagi ke Chiang Mai untuk jumpa semua staff dan kawan-kawan yang sangatlah baik dengan pet.. tak kira atasan or bawahan.. terlalu baik :) really miss them..


ok la.. kalau pet menaip, melalutnya lebih.. haha.. sekian!

No comments: