Thursday 20 February 2014

A decision has been made


Salam..

rasa nak update blog.. haha.. lepas dah rasa penat berfikir.. haha.. pet sebenarnya dah buat keputusan.. cuma.. pet kurang pasti adakah keputusan ni yang terbaik atau pun bukan untuk diri pet.. walau pun masa yang diberikan untuk pet berfikir tu lama, tapi pet tetap tak dapat berfikir dengan jelas..

setelah beberapa hari pet menangguh keputusan, akhirnya hari ni pet come out dengan final decision.. lega bila pet dah come out dengan keputusan tu.. tapi sekejap je la.. haha.. tiba-tiba keraguan tu muncul semula.. pet jadi makin keliru.. haha.. jadi pet berbual dengan mak pet..

"awak dah buat keputusan.. awak dah tak boleh berpatah balik.. yakinlah Allah dah letak yang terbaik untuk keputusan awak tu.. jangan pernah menyesal.. mesti ada hikmah cuma awak kena yakin..jangan terlalu fikir yang bukan-bukan.. berdoa semoga apa yang kamu buat dan akan buat sentiasa berada di landasan yang betul"

hmm.. pet yakin dengan keputusan dan apa yang mak pet cakap.. cuma kadang-kadang pet takut sangat.. pet buat keputusan yang gelapkan masa depan pet sendiri.. walau pun keputusan ni lari dari minat utama pet, tapi tak bermakna pet tak boleh lakukan perkara tu.. cuma.. cuma.. tu la.. keraguan tu masih di aras yang tinggi..

pet belum lagi bagitahu supervisor pet tentang keputusan pet.. tadi senior dah pesan suruh bagitahu lepas diorang dengar keputusan pet.. cuma.. nampak la.. diorang terkejut dengan keputusan pet.. huhu.. pet takut nak bagitahu supervisor pet.. pet takut macam-macam.. cuma.. pet harap keputusan yang pet dah buat, adalah yang terbaik untuk pet.. InsyAllah..

No comments: