Sunday 10 August 2014

Syawal 14

Salam..

menghabiskan hari pertama di UPM selepas tamat belajar.. pergh.. sukar nak digambarkan dengan kata-kata.. bosan dan penuh dengan kesedihan.. fakta yang pet terpaksa harungi sepanjang hari.. haha.. dan Alhamdulilah.. hari pertama berjaya dihabiskan dengan sabar.. haha..

lepas asar tadi, pet dan kawan keluar ke town.. perkara utama mestilah basuh moto.. dah berabuk betul moto tu.. then terus ke Tanjung Batu.. kawan pet nak release stress dia.. dia masih negative tentang keputusan sambung master di Bintulu.. untuk sekian kalinya pet menberi aura positif tentang semuanya.. haha.. luar je pet positif untuk naikkan semangat dia.. tapi percayalah dalam hati pet turut sama negatif seperti dia.. malah lagi teruk negatif pet.. haha..

parking moto UPM.. penuh nostalgia :(
lepak-lepak tenangkan fikiran di Tanjung Batu

dah habis sesi brain wash negatif ke positif, maka berlakulah proses shopping di Farley.. argh.. macam biasa.. beli itu ini.. paling mahal pewangi bilik la.. masa pet di Thailand dalam 450-550 bath tapi di Malaysia hampir sekali ganda harga.. haha.. demi bau lavender, pet beli juga.. haha.. then terus makan malam di kedai makan.. nasi goreng paprik.. hmm.. jangan tanya rasa.. sukar nak gambarkan dengan kata-kata :(

mahalkan.. RM8.90.. huhu
nasi goreng paprik katanya.. RM5.00
bersama kawan.. haha.. kami berdua je dalam kampus jadi RA XD

ok la.. esok dah kerja.. pet pun dah mengantuk.. esok kena bangun awal..

No comments: