Wednesday 6 August 2014

Syawal 10

Salam..

hari ni dah 6 Ogos 2014.. ada lagi 2 hari untuk berada di rumah.. huwaa.. beratnya hati nak balik Sarawak.. sedihnya hati.. sayu je.. jarang pet rasa sesayu dan seberat ni.. berdebar tunggu 9 Ogos 2014.. untuk pertama kalinya pet akan balik waktu tengahari dan sampai di Bintulu pada waktu petang.. hmm.. 

biarlah sayu tu.. pet ada benda yang nak share.. hari ni seharian pet bermesej dengan kawan pet.. kawan yang pet rapat waktu belajar di Melaka.. habis belajar dulu, terus dia kerja.. apa yang mengangumkan, di usia 25 tahun dia dah mempunyai 2 aset.. pertama kereta dan kedua rumah.. kagum pet.. serius tak tipu.. 

jika ditanya apa yang pet nak di usia macam ni, adalah kestabilan ekonomi untuk diri pet.. haha.. masa depan yang secure.. ada rumah, ada kereta.. tu yang pet nak.. dan pastinya ada saving untuk sesak serta hari tua.. kita tak tahu apa bakal terjadi di masa hadapan.. contoh macam pet sendiri.. lepas pet eksiden, kesihatan pet bukan la sebaik dulu.. pet fight dengan kesakitan boleh dikatakan setiap minggu.. kadang-kadang setiap hari.. menangis sendiri tu bukanlah perkara luar biasa bagi pet bila sampai satu tahap pet dah tak mampu tahan kesakitan tersebut..

err.. macam-macam dah pet melalut.. haha.. meh pet share kereta apa yang menjadi impian pet sekarang.. haha.. memperkenalkan, Honda CR-V.. mahal betul.. rasanya impian je kot.. tak mampu nak beli.. tengok gambar pun jadilah.. berangan tu kena ada even tak jadi kenyataan.. haha..


ok la.. till we meet again :)

No comments: