Monday 2 June 2014

Dari Mulu, Sarawak

Salam..

hi June! bulan yang penuh dengan peperiksaan.. final examination.. final untuk bacelor.. InsyAllah ini adalah semester terakhir sepanjang pet belajar di Sarawak sebagai pelajar Sains Bioindustri Opsyen Primer.. hehe.. nak juga sebut primer tu :P

pet macam biasa.. sempena study week ni, pet banyak habiskan masa kemas bilik, marathon movie dan sebagainya.. haha.. sibuk juga siapkan assignment.. ada dalam 4 lagi assignment yang perlu dihantar sepanjang minggu study week dan minggu pertama exam final.. kalau ikut jadual, pet final bermula 9 Jun dan berakhir 20 Jun..

oh.. hari ni senior pet balik dari bercuti di Mulu National Park.. dia belikan pet t-shirt dan keychain.. terima kasih akak senior :P.. senior pet pun dah nak habis master.. tadi makan malam bersama.. macam biasa.. nasi kerabu kelantan dekat food court shell.. rasanya bulan 7 ni, senior pet dah balik Sabah.. mak pet ada pesan, suruh la dia datang Penang.. boleh bawa jalan-jalan.. hehe.. akan disampaikan nanti :)

t-shirt dari Mulu, Sarawak
keychain buaya Mulu :)

kata senior, dia nak belikan long sleeve untuk pet.. tapi kain terlalu nipis, jadi dia belikan short sleeve.. haha.. ada orang ingat tu pun sesuatu yang buat pet terharu.. hehe.. dah bila senior pet sebut tadi berkenaan long sleeve, baru pet sedar.. dah setahun pet berjaya ubah sesuatu.. Alhamdulilah.. semoga pet terus istiqomah dalam apa yang pet buat lepas ini.. InsyAllah.. :)

ok la.. sekian!

p/s: Selamat Hari Gawai dan Pesta Kaamatan

singgah Chef Bakery di Bintulu Sentral untuk Cheese Tart!
boleh la kalau nak makan.. huhu..

No comments: