Saturday, 18 August 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri :)

Salam..

Selamat Hari Raya semua :) akhirnya cukuplah sebulan kita semua berpuasa.. kejap je kan masa berlalu.. haha.. disamping kegembiraan menyambut hari raya, tetap ada kesedihan dengan perginya bulan ramadhan.. semoga kita semua berkesempatan berjumpa ramadhan seterusnya.. :)

macam biasa la bersempena raya esoknya, mestilah sibuk hari ni.. haha.. nak buat rendang, rebus ketupat, itu ini dan semuanya.. haha.. pet sempat juga ke giant dan tesco untuk membeli barang-barang yang tak cukup.. semestinya jalan sibuk, parking susah, barang habis, eksiden sana sini dan semuanya.. hehe..

teso utama :D
barang kat tesco pun banyak dah habis.. hehe
kuih raya siap diambil.. hehe :D

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin :)

12 comments:

Seri said...

Seri Ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Minal Aidil Wal Faizin

Maaf Zahir Dan Bathin

JungRara said...

slamat hari raya :-)

Nick Nashram said...

stok barang kat tesco pon boleh abes..huhu..selamat hari raya.

Sop Nama Saya said...

Selamat Hari Raya, maaf zahir & batin dari Sop dan keluarga

http://www.sop.name.my/2012/08/ucapan-selamat-hari-raya-aidilfitri.html

Chic Na said...

sedapnya kuih raya tu..

selamat hari raya pet. maaf zahir & bati . ;)

Detective Fiqa said...

selamat hari rayee~~~

Cik Eyra said...

selamat hari raya :)

Lovarica de Bueno said...

amboihh, kemain byk lgi kuih raya dia.
confirm sedap ni. hihi ^^

slamat hri raya,
maaf zhir btin :)

Fara Sofia said...

Selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin :)

9n0L4 said...

slmt hari raya. maaf zahir batin ye. ;)

jaakechik said...

rindunyer la kat pet! hehehe.... tenet blom settle lagi ke?

kaishin said...

Salam aidilfitri pet..maaf zahir batin :D