Monday 14 April 2014

Seriously it hurts

Salam..


hmm.. rasa hari pertama selepas buka mid semester ni adalah hari yang penuh dengan kesedihan.. haha.. seriously.. it hurts me so much!.. haha.. bila tengok nombor matrik dan nama dengan markah, macam nak packing barang dan balik semenanjung.. haha.. markah subjek-subjek botani.. 15% for test 1.. dan pet dapat tak sampai 11 pun, ekonomi botani pula tak sampai 9.. haha.. kecelaruan apakah ini? seriously.. pet macam dah give up.. sampai time class seed technology.. I can't concentrate on today lectures!

paling sedih bila kawan cakap "Pet, aku berjaya potong markah plant botany kau!" haha.. double ke triple sedih.. bagus competition macam ni.. tapi jauh di sudut hati, memang sakit.. haha.. percayalah! tapi boleh ambil dari sudut positif.. I should work harder this coming test.. rasa tercabarkan :P

habis isu markah botani.. isu nak masuk lab pula.. ni pun isu juga ni.. haha.. after class, pet jumpa SV dan cerita problem dengan T4 dan T13.. then pet explain backup plan pet.. SV nak pet cepat siapkan dan hantar ke semenanjung untuk sequence.. nampak gaya, this week fully booked for DNA extraction and PCR process! bermula hari ini sampai minggu depan.. Along pun reply email dan setuju dengan backup plan pet dan suruh juga run PCR yang lama.. haha.. congrats pet, triple kerja nak buat!

I'm tired and I need a break.. maybe a short break?

No comments: