Thursday 24 April 2014

Sekitar week 9

Salam..

sedang berusaha untuk istiqomah dalam keputusan selepas ini

lama pet tak update blog.. mungkin busy mungkin berpura-pura busy.. haha.. tapi banyak benda pet tengah buat.. buat bodo tu pun dalam list.. hehe.. pet masih dalam proses mencari hala tuju lepas habis BSBI.. tapi pet masih tak dapat apa-apa jawapan.. hehe..

ubat baru.. haha.. family belikan :)

keadaan pet pun misteri je.. something wrong la pet rasa.. pet makan ubat tahan sakit.. dalam 5 minit, pet dah boleh berjalan tanpa sakit.. tapi tangan pet shaking yang luar biasa.. pet tak tahu kenapa.. haha.. petang tu kawan pet tegur.. "Pet, tangan macam parkinson".. haha.. pet senyum je la.. susah nak predict kenapa.. latest jumpa dokter, dia cakap besar kemungkinan "cramp".. tapi pet yakin, pet cukup kuat untuk berdepan apa-apa sahaja di masa hadapan.. InsyAllah :)

pet perasan pet makin gemuk.. muka dah makin bulat.. haha..

oh ya.. hari selasa yang lepas, pet ada program meneroka peluang dalam sektor perdagangan dan perindustrian di park city everly hotel.. macam biasa.. wajib la program ni.. haha.. pet perasan juga semester ni penuh dengan program dan seminar di sekitar Bintulu.. mostly berkaitan ekonomi.. something macam tu la.. haha.. jadi semakin hari pet berharap cepatlah masa berlalu supaya pet tak penat ke hulu dan hilir.. haha..

macam banyak benda pet nak cerita tapi dah lewat.. pet pun masih dengan baju tido.. haha.. pet ada kelas jam 8.30 am.. pagi ni dari jam 6.45 am, handphone memang berbunyi sakan.. haha.. semua tengah bertanya ada kelas atau tak.. lecturer pet tak mesej untuk update kelas batal jadi moh la kita ke kelas :)

terima kasih belanja pet KFC :) semoga sentiasa dimurahkan rezeki.. hehe..

No comments: