Thursday, 11 July 2013

1st Ramadhan

Salam..

selamat menyambut ramadhan al-mubarak kepada semua :) lewat pet update.. hehe.. sibuk sepanjang minggu ni.. visa, sakit dan sebagainya.. haha.. hari selasa baru-baru ni, kakak pet masuk hospital disebabkan oleh apendiks.. jadi sepanjang semalam dan hari ni pet ulang alik dari rumah ke metro.. hehe.. ni pun baru sampai balik :)

kakak pun dah ok sikit.. tapi tekanan darah masih rendah.. bilik pun berpindah.. haha.. dari 18A kot ke 14B.. mula bilik nombor 18 untuk 4 orang.. dia pindah ke bilik 14 untuk 2 orang.. more comfortable la.. hehe.. pet pun tumpang sekaki la.. duduk dalam aircond sambil tengok tv.. hehe.. kata mak, apendiks kakak bernanah.. jadi dokter masih merawat.. minggu depan baru dapat keputusan makmal tentang apendiks beliau..


tengah sembang tadi, kakak cakap la sekarang baru dia tau kesakitan pet lepas operate setahun yang lalu.. haha.. pet pun ketawa la.. pet cakap, dia just operate kat perut.. 3 tebukan ja.. pet panjang betul bekas operate di paha kanan.. tu tak kira 3 tulang patah di tangan.. haha.. kakak cakap lagi, silap-silap pet pula admitted ke wad sebab apendiks.. err.. mintak simpang la.. pet dah duduk wad 13 hari tahun lepas.. mohon tak masuk lagi :)

sambil drive balik tadi, risau pula pet.. sakit yang ada ni pun dah tak mampu tanggung sepenuhnya.. macam mana la kalau sakit apendiks pula kan.. haih.. ujian ni macam-macam kan.. kena tabah la.. sambil drive, sambil memikirkan.. mana pernah pet bawa keta 40 km/j.. haha.. selalu berdesup 120 km/j.. hehe.. sambil dengar lagu shila hamzah - patah seribu..

apa-apa pun semoga kakak pet cepat sembuh.. tak dilupakan untuk pet juga.. haha.. dah beberapa hari menahan kesakitan.. :)

selamat berpuasa!

2 comments:

adatopik said...

Salam Ramadhan dan selamat berpuasa.

Chic Na said...

take care wherever you are..