Saturday 25 October 2014

The truth hurts

Salam..

sayu rasanya malam ni.. sedih rasa.. sukar untuk pet zahirkan perasaan tu.. cuma air mata yang tak berhenti dari tadi.. sedih sungguh rasa.. semua lagu-lagu yang dipasang langsung tak dapat kembalikan semangat yang hilang..

semakin pet lari, semakin kuat perasaan sedih ni.. mungkin dah terlalu lama pet bertahan berada di sini.. sampai satu tahap, pet tanya diri pet.. adakah ni semua yang pet nak dalam hidup pet? happy ke pet kat sini? 

pet tengah dan sedang mencari cara dan alasan untuk batalkan niat sambung master di sini.. pet rasa kosong sepanjang pet berada di sini.. memang pet sedang run projek.. first stage sekarang.. tapi makin hari, semangat tu makin hilang.. tambah hari ni, tentang sesuatu kebenaran.. terus semangat tu kian pudar.. rasa macam entah.. speechless..

pet tak tahu macam mana nak terangkan alasan yang kukuh untuk pulang ke semenanjung.. sebab pet tahu mak pet nak sangat pet sambung master di sini.. rasanya ni bukanlah kali pertama pet menangis dan minta kebenaran mak pet untuk balik sambung di semenanjung.. dah berpuluh kali sampai pet sendiri rasa putus asa.. setiap hari pet bangun, pet cuma nak masa berjalan dengan cepat.. 

entahlah.. rasa sedih.. rasa yang pet sendiri tak tahu nak zahirkan lagi.. pet penat.. pet penat dengan semua benda.. pet just nak dekat dengan family pet.. itu je yang pet nak.. bersama semua orang yang pet sayang.. 

sekian..

No comments: