Saturday 11 October 2014

Hujung minggu

Salam..

finally dapat la guna broadband celcom di lab lepas tuai.. baru la dapat 3g coverage.. betul la sejak beberapa menjak ni line ya Allah.. teruk sungguh.. dalam bilik langsung tak dapat coverage.. haish.. masalah betul.. segala benda nak akses memang limited edition.. pasrah je la pet hari ni..

oh.. hari ni pet seharian di lab.. tak la seharian sangat.. plan nak masuk jam 10.00 am tapi pet malas nak gerak.. jadi jam 10.15 am baru masuk.. tu pun lepas supervisor call dan mesej untuk bukakan lab sains tanah.. ada amali jam 11.00 am.. haha.. pet pun bukakan semuanya dan terus ke lab lepas tuai untuk mengemas.. adalah dalam 30 minit mencuci.. dalam jam 10.50 am dah siap semuanya.. pet pun membuang masa dalam internet.. tiba-tiba sv datang jumpa.. pet pun join la amali.. haha..

amali hari ni adalah sambungan minggu lepas.. penggunaan IMO 2 untuk hasilkan IMO 3.. sv pet beli jagung yang ayam makan.. then proses berjalan seperti biasa.. maybe dalam jam 12.30 pm dah habis.. dan sv ajak keluar beli lagi 10 kg dedak untuk diblend dan hasilkan lagi.. jadi amali completely habis lebih kurang 1.20 pm.. lepas dah habis amali, tolong siapkan beberapa benda.. dan pet plan nak servis dan cuci motor hari ni.. dah sebulan bertangguh.. yang paling sedih, baru siap cuci, tiba-tiba hujan gerimis.. haha.. 

lepas servis, bawa mandi pula..
dah nampak smart dan steady :P
makan set tokyo lagi *kan?*
kain puak kumbu dan soya dari sv :P

memandangkan pet malas nak lepak di bilik, jadi pet tapau makanan dan pulang semula ke lab lepas tuai.. ingat dalam jam 5.30 pm pet balik kot.. esok datang simpan bikar yang dah kering.. kalau pet rajin nak datang lab la.. kalau malas, isnin je la.. haha..

oh ya.. terima kasih sv untuk kain puak kumbu tu :)

No comments: