Thursday 1 May 2014

Cuti 1 May

Salam..

hari cuti buruh yang meriah.. haha.. penat tapi best.. hehe.. semalam, senior pet mesej.. ajak makan di Chicken Hart'z.. dia nak belanja semua student undergrad yang buat Final Year Project under Dr. Joseph.. pet yang dah habis ni pun dijemput juga.. haha..

yang bestnya, kitorang bertolak dalam jam 11.15 am.. malangnya Chicken Hart'z dah tutup terus.. jadi terus ke Pizza Hut PCM.. sedap sungguh makan.. meriah la perbincangan.. bila k.p'kheng bagi tip dan macam-macam tentang masa depan.. she invite us to join conference at Bali in August 2014! bestnya.. haha.. kena submit abstract project pet yang lepas this week.. entah pet pun tak pasti dapat join ke tak.. haha..

dari kiri: daya dan durga. dari kanan: k.ting2, k.p'kheng dan pet..
zu yang jadi cameramen waktu first gambar.. haha..
menikmati rezeki di tengah hari.. terima kasih belaja kami semua :)
pizza hut :D

paling menarik soalan tentang jawapan akhir pet untuk sambung master under siapa.. haha.. pet prefer untuk tidak menjawab soalan tu.. pet dah ada jawapan tapi pet tak nak ulas lagi.. maybe plant pathology, maybe agronomy or maybe something else.. haha.. ada juga senior cadangkan pilih untuk jadi RA (Research Assistant) untuk sesuatu project.. learn first, then we can know kalau kita interested to continue or not.. haha..

 paling penting, passion nak buat sesuatu benda.. of course la bila kita gagal dalam research, kita akan frust dan kecewa.. haha.. sama macam kes PCR pet.. 2 sample pet sangkut.. haish.. malas betul pet nak continue.. haha.. settle perbincangan, pet sampai bilik dalam jam 4.35 pm.. after makan dan berbincang, kitorang pergi PCM.. beli kad birthday untuk Dr. Joseph dan sebagainya.. esok lunch ada party macam tahun lepas.. hehe..

gambar ni kurang sempurna.. hehe.. nanti kita tangkap lagi :D
Chicken chop! RM20.00

5.30 pm pula, pet keluar dengan kawan-kawan.. plan asalnya nak tengok sunset tapi last sekali end up makan dekat La Bistro Kemena Hotel.. haha.. boleh tahan la harga.. taste dia maybe bukan selera pet.. haha.. prefer After 3 untuk chicken chop.. keke..

ok la.. dah lewat.. esok nak kena prepare birthday party :)

No comments: