Saturday 22 June 2013

Postage Days!

Salam..

semalam pet dengan kawan-kawan busy postage barang balik ke negeri masing-masing.. haha.. ada ke Kedah, ke Johor, ke Sabah dan sebagainya.. melalui laut.. haha.. murah sikit.. maklum la di Sarawak kan.. kena cari alternatif untuk dapat kemudahan yang murah.. even ambil masa yang lama kan :P

pet ada 2 kotak.. dalam 41 kg lebih la.. satu tu 24 kg dan satu kotak lagi 17 kg.. lebih kurang la.. total dalam RM68.. dia cakap paling lama sebulan lebih la.. tapi hari tu adik pet pos dalam seminggu dah sampai ke Pahang ke Selangor ntah.. lupa nak tanya :)

ada 2 kotak barang pet.. yang lain kawan-kawan pet :D
ni semua barang kawan pet yang baru sampai.. hehe

kitorang pergi 3 kereta.. kereta pertama barang pet.. adik pet pergi dengan kereta tu, pet dengan moto.. then kawan pet naik teksi dan moto dan yang seterusnya dengan teksi juga.. lama la juga proses nak menimbang dan sebagainya.. haha..

then jam 2 petang busy balik kampus.. adik ada kelas.. jam 2.30 petang juga pet jumpa second examiner Final Year Project pet.. then 3.15 petang ada perjumpaan dengan Penyelaras Final Year Project.. jam 4.15 petang jumpa Supervisor pet.. haha.. nampak gayanya burn lagi 2 tiket terbaru pet.. 27 Jun dan 28 Jun 2013.. haha.. 

ok la.. kekenyangan waktu ni.. esok update entry hari ni :)

sekian ^^

No comments: