Wednesday, 16 May 2012

OST seindah sakura



Salam..

hari ni just simple update.. bz skit.. haha.. mesti ramaikn tgok crita seindah sakura kan? haha.. kalau pet xsalah, dye ade 2 lagu tema..


nak download lagu tu? klik nama lagu :)

p/s : all file stored in mediafire.. i'm not own the song.. i'm just give the link :) ty

26 comments:

syiela said...

kadang2 akak layan je citer ni kalau Dbale H tak meragam :)

~~oOpEt~~ said...

haha.. pet kdg2 tgok :D

Chic Na said...

oh slalu xsempat nk tgk. baca novel tu pun tak pernah. :)

~~oOpEt~~ said...

pet lgi la xminat bca novel.. kdg2 layan :D

NOOR FATIN said...

tak tgk pn..wuwuwuw kul 7 kan.. heheeh aku kalau cite kul 7 sgt jarang nak tgkk.huu

~~oOpEt~~ said...

aah.. kul 7 tv3.. haha.. pet on tv tp xtgok :P

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

tengok jer blom miss lagi hehe
tengah dok gler layan lagu buatku disana >_<

~~oOpEt~~ said...

haha.. best gak kn lgu dye.. bleh la layan :P

Sally Yatiey said...

Teringin nak tengok cerita Seindah Sakura ni tapiiiiiii tak boleh nak tinggalkan cerita Nada Cinta. hehe ^_^

~~oOpEt~~ said...

cerita ape tu?

Yana Libra said...

tak pernah baca lagi citer ni..best ke? penulis dia Liza Zahira ni jugak yg wat citer nora elena kan??

~~oOpEt~~ said...

haha.. xtaw.. pet xsuka baca novel.. sgt2 xsuka.. haha.. jdi pet xtaw apa2 pasal novel :D maaf

sharul izam said...

saya pon layan cter ni...dah bosan..heheh...

caliph shuriken said...

dok dgr jgak lagu ni tapi x tau sapa nyanyi, hukk...

~~oOpEt~~ said...

boleh la kn crta nh :)

~~oOpEt~~ said...

haha.. tu ada penyanyi tu.. hehe

Abu Luqman said...

seindah sakura..tapi indah lagi orangnya kut...hehe

~~oOpEt~~ said...

pelakon dye mmg indah2 belaka.. hehe :)

9n0L4 said...

sangat suke lagu dieeee. ;)

~~oOpEt~~ said...

sedapkn :)

ciksukaberangan said...

Layan gak cite ni. Huhu

~~oOpEt~~ said...

boleh la kn :D

Amalina Ulya said...

ulya sukaaa tengok cter ni .
pkul 7 ja msti terpacak . suka pasha sanda belakon ...

~~oOpEt~~ said...

yaka.. best juga kn? hehe

9n0L4 said...

best sgt sgt. lirik pun sedap. ;)

~~oOpEt~~ said...

betul :) pet pun suka :)