Monday 1 September 2014

Minggu terakhir ogos

Salam..

lama pet tak update blog.. busy dengan kerja dan menghabiskan masa.. haha.. tapi sebenarnya baru 2 hari kot pet on laptop.. sebab lebih kurang seminggu pet tak tido di upm.. temankan lecturer di rumah dia.. pet yang extremely pemalu ni cuba sedaya upaya untuk minimise sifat tu.. haha.. kelakar-kelakar..

oh.. banyak benda berlaku sepanjang seminggu tu.. ada baik dan sebaliknya.. nak pet cerita semua memang sampai keesok pun tak habis.. baik pet ringkaskan je la.. haha..

Urea - TSP - MOP
72 incubation bottle
2 batch dah siap masa ni.. sekarang dah ada 3 batch
berbotol-botol POME

sepanjang seminggu pet tinggal laptop ni.. upm dihujani hujan yang lebat sehingga banjir bahagian yang rendah.. macam flesh flood tu.. tapi kejap je la.. dalam beberapa jam, hilang la.. ada juga eksiden yang kritikal berlaku dalam kampus.. Alhamdulilah, dari ICU dah pindah ke wad biasa.. dan yang mengejutkan beliau adik kepada schoolmate pet waktu di Astech.. pet juga makan sedap-sedap je setiap malam.. haha.. disponser oleh lecturer pet.. dan pet la tukang perabih makanan.. hehe.. pet juga mandi setiap hari awal sejam dari biasa.. selalu 7.30 am, tapi sekarang 6.30 am.. kira perubahan la tu.. pet juga dah start bermain dengan POME.. projek dah start.. sv pun bakal pulang ke kampus.. habis la pet.. haha..

chicken chop 900 Inn, sedap! - terima kasih Dr. W :)
baju dari Bali - terima kasih kawan :)
baja-baja dari Bali - terima kasih Dr. S :)

err.. malas dah nak menaip.. haha.. lain kali la cerita kalau rajin :)

till we meet again..

p/s: hari ni pendaftaran pelajar bacelor yang baru

No comments: