Tuesday 11 March 2014

Roundtable Discussion

Salam..




habis sudah aktiviti hari kedua pet.. haha.. Roundtable Discussion bersama Prof. Madya Murray Hunter.. haha.. berlangsung di Niah Ballroom, Hotel Kemena Plaza, Bintulu..



jadi program ini mendedahkan bagaimana untuk berjaya dalam perniagaan.. pet rasa la.. sebab pet dapat beri tumpuan sepenuhnya sejam yang pertama.. lepas tu, pet start buat benda lain.. haha.. program ini berlangsung dari 9.00 pagi sampai 4.00 petang.. secara kasar la time tu.. haha..

program ni diwajibkan untuk pet dan kawan-kawan yang berada di tahun akhir dan mengambil opsyen primier.. yang bestnya, kami diberi makan 3 kali.. haha.. breakfast makan roti cheese bun dan kek marble campuran banyak warna.. haha.. lunch makan nasi putih, ayam masak kicap, sayur bendi goreng, tofu masak kuah, fillet ikan goreng dan telur goreng ada udang serta cendawan.. manakala waktu petang pula kami disaji dengan kuih donut serta kek buah.. haha..


jadi discussion round table kumpulan pet memberikan 1 produk.. err.. betul ke ayat pet? haha.. produk tu minuman herba rosel bersama 7 bilah daun ke apa namanya.. haha.. then time nak ending tu, diorang panggil wakil untuk ambil sijil.. ok.. yang ni pet terkejut.. haha.. pet busy buat sesuatu.. tiba-tiba *jeng jeng jeng* nama pet dipanggil.. terkejut kot.. haha.. malu tu jangan cakap la.. dah sampai di depan, kena bergambar.. berpinar mata pet.. flash banyak sangat.. haha..

ok la.. pet tengah draf flow untuk PCR.. haish.. banyak kerja ni.. hehe.. till we meet again :)

1 comment: