Monday 23 August 2010

BSBI???

salam~~ 

hurm...da bnyk hri xupdte blog....bkn kerana bz, ttp ksrbutan~~ sukar tuk aku rungkaikn sgala mslah y tgah bermhrjalela lam kpla aku ni....huhu....terlalu complicated lak.... MySpace

bila dpikirkn, betul ke plihan aku smbung kt upm ni? dkt bintulu ni...hurm....patut ke aku ambik bioindustri? betul ke jln hdup aku ni? sesuai ke dgn jiwa aku ni? MySpace

too complicated....hurm...aku hrap, aku ada semngat tuk teruskn smua bnda ni....bkn mudah y di jangka...benda ni da lari dri bdang pure pertanian aku....hurm...i know BSBI still in the same field...but it not like what i already known about it.... MySpace

kdg2, hdup ni rsa sdey sngat~~ hurm...biarlah kmushkilan ni terus termushkil.... bye3

10 comments:

diraja22 said...

mendoakan kecemerlangan bersama..

pet said...

trima kasih :)

RAWSHADE said...

kalo itu rezeki awk pegi je la.. mgkin ada hikmahnya... rawshade pun dok negeri orang 4 tahun.. baru balik je ni....

cik plankton said...

teruskan..
apa yang kita suka tidak semestinya baik untuk kita dan apa yang kita tak suka tidak semestinya buruk untuk kita..hanya Dia yg tahu apa yg terbaik utk kita..
semoga berjaya ok..

pet said...

ty semua....:)...pet hrap pet tabah kt sni selma 3 thun....hope to get my degree....:)

Amyna said...

Ohh..ini dukanya pren. x apa pren tumpang ada peluang untuk future study better pergi ya. lagipun bintulu masih dalam m'sia. Best sekali sekala merantau tempat orang nih. macam budaya & pengalaman akan kita lalui.

Pasti ada hikmah di sebalik ketentuan ini.Memang kalau fikir family kita sedih tapi Now Every one can fly.. ngee~~

pet said...

hahaha...bkn sbb bintulu la korg smua...sbb kos pet ni....bac. sc. bioindustry....i dont know about it....huhu~~ :(

WAHIDA ALIAS said...

kes yg lebih kurg mcm i la pulok..
the road not taken la..hehe
redah je...mybe there's a good reason..(sdpkan ati)

Unknown said...

xsemua boleh dapat dik,anggap sajer rezeki.masih ramai diluar sana nak melanjutkan pelajaran tetapi tak sampai

pet said...

wahida >>> i hope so...:) thanks

mr najib >>> thanks...hrp2 sy berjaya menempuh 3 thun kt sni :)