Thursday 19 August 2010

aku + math dan sesuatu~~

salam~~ MySpace

hurm~~ terlalu bnyk tuk dceritakan....terlalu pnjg tuk drungkaikn...ish2~~ cam bhsa novel pn ade....huhu.... MySpace

tp bila berpikir tntg ape y tlh terjadi, smuanya berpunca dri aku sndri....sape suh xberhati2 time jwb math tdy...hu3~~ sesungguhnya aku sdey....hurm... MySpace

ntah la...nk kata xredha, mmg aku redha...sbb stiap usaha y telah kita lakukan akan disusuli dgn tawakal kpd Allah~~ *heart break~~ MySpace

tp bila pikir 2-3 x, Allah tu maha adil dan maha kaya~~ no wonder la klu kita sbgai umatnya perlu berhadapan dgn plbgai rntangan....cuma y membzakn kita, hnyalah ketaqwaan...huhu....xtaw nape aku lebey2 rini~~ MySpace

tp main point sbnarnya nk tenangkn hati sbb sdey xpat jwab MTH 3003 kelas Dr. Osumanu~~ MySpace

p/s >>> my cuk, im miss u so much~~ plz, dont let *bz body* ruin ur life :( MySpace

2 comments:

KD said...

btul3 huhuhuh...

rilex sudey~ math bez kot...len kali kene wat ngan member2 la...

pet said...

cmner nk wat ngan member2~~ huhu...kan exam....:(