Thursday 8 April 2010

nothing~~

--salam--

morninx!, sdey ar rini....smlam, blik uma, berblog kejap, then bermsg ngn KN, smpai aku tertito sbb pergrkn msg mcm sesiput sesedut, *mgkin sesiput lgi laju dri msg*, probably line celcom msih bermslah or msg ktrg tersngkut kt pokok duyan tepi umah...ekkekee

aku tertito jap msa msg lmbat msuk 2, n bngun smula kul 11.30....time 2, nenek sakit...dye meracau2....aku riso smlam, dye sakit or de pencuri msuk, 30 minit gak la, aku mendiamkn diri kt bilik....last2, aku kol mak aku....mak aku kuar, aku pon larik trun....

mmg nenek ngah sakit, hurm~~ mgkin kejang urat, i try my best tuk angkat dye, tp pham la, nama pn nenek....she so manja....xnk sakit langsung....from 11.30 malam until 3.00 pagi....mcm2 cuba....aku egat nk ambik cuti rini....tp 2la, susahkn....student praktikal~~

mak pon ckp, kita prepare je, tkut2, jdi pape....tp syukurlah, pgi ni, dye kembali normal....Alhamdulilah....cuma kt sni, just nk ckp, betapa istmwanya insan y bergelar mak....terlalu istmwa~~

aku dpt tgok, mak aku sabar melayan nenek aku y kuar merengek....xda 1 pn, suara y bernada tinggi dri mak aku....dye hanya sruh nenek aku beristighfar, berzikir.....msa 2, mgalir air mata aku....1 ja bermain dlm fkiran aku, smga aku dpt menjadi anak yang taat pada ibu bapa, y akan membalas jasa dan jerit perit mak aku

she my warrior....my heart, my life....she my everything.....love u soooo much~~ dlm keadaan mak aku pun xshat....da 2 hari, kaki mak melecet....yela, mak kn da kencing manis....susah nk ckp....sedey la....terlalu besar dugaan~~

jam pun da 7 lbey....xtaw la, aku ley stay or x kt opis t....sbb rini nk kena g balik pulau....since tito xley...mak tnya aku ley tito x, aku just ckp, aku ble....xnk sesape riso....sbnarnya, kpala pun da mula berdenyut ni....harap sngat xder pape....

kakak ambik mc rini...sbb takut jdi pape....aku ja g keja...mula egat nk ckp kt KN aku nk mntak cuti, tp pikir2 kesian lak kat en mid rini...then mak pun suh g keja, sbb kakak de....>.<

2la, mcm2 jdi skrg....fikiran aku serabut sngat....hurm, hrap2, aku sntiasa bersbar dan redha....:)

No comments: