Thursday 8 April 2010

im lovin it

>>salam<<

lapo mcd~~ades....hampeh je....hu3....mlm y amat penat....mcm2 aktvti pgi tdy....da cam iron women da...ekekeke....xrock tul...hahahha

aku tgah pikir, betapa serabutnya kpala pgi tdy....tp mlm ni, da kurg da....syukur~~, cuma da tulis somthg...i mean conversation between my mom and my grandmother~~

grandmom : awat hangpa smua mai tidoq dekat aku smlam?

mom : la, mak xegat ka pasai pa?

grandmom : pasai pa?jadi pa smlam?

mom : mak la...smlam meracau sakit...mak xegat ka?

grandmom : aih, aku xsakit pa aih...aku lena ja...aku mangkit, aku nmpk hangpa dok lena kt sblah

mom : *lidah kelu*

aku : *blur2*

2la perbualan msa aku sarap pg tdy....hurm, misteri tul nnek aku ni....mybe dye lupe kot....xkisah la...jnji dye xmeracau cam smlam....nenek aku ni, laen dri y laen....manja dye lebey...huhuhu....cian mak....penuh ksbaran....

aku lak, tido bngun...hahaha....bru pas beleter cam ayam bertelur kt KN....sbb xmndy2...hahaha....msti KN da bengkek gila ngn aku....hahaha...bak kata prof pet "i xambik berat, tp i care je"...hahaha....bkn ape, sj nk gnggu KN...bila lgi kn...hahaha....*sorry KN, slalu gnggu KN lam msg* :P

hurm, nenek jdi lagi cam smlam....ya Allah, berikalah aku kekuatan utk menghadapi semua dugaan....berikanlah aku kesabaran, ketengan....harap sngat, nenek wat mcm tu, xbgi effect kt mak n cik...sbb diorg ada darah tinggi....so worried!

No comments: