Wednesday 15 July 2009

orientasi dak3 junior....

salam...

roger2!! where are u??ha6...sengal3....berpadanan dengan tajuk d atas...aku sbgai "senior y sengal" memulakan kesengalan tahap gaban....ha6...

ape y best jdi senior??jdi feymes jap...sbb junior kna ambik signature senior...ha6...tp aku berani jamin la, mereka dan mereka menyumpah seranah senior3....ha6....

tp kn, da sowg junior ni...aku mmg xkenal pon...ha6...cma nmpak utk beberapa saat...(yeke??)...ha6...xksah la...perbualan ye cmnie :


adek motif : ape motif wat cmnie??

senior bermotif : (aku xdngar pe dye ngomong)

adek motif : (aku xdngr gak...)

senior bermotif : (y aku nmpak, ye pass kpd mpp)

adek motif : (kena basuh otak kot...aku xtaw)


ha6...cmtu la citanya...sbnarnya diorg ni terlbat lam roll call orientasi...ha6...kena la gelek....so mybe dak 2, tak leh trima kot...ha6...xkisah la...laen owg, laen cra kn....so up to her la...

smalam da 4 owg junior dtg bilik....mau sign la...ha6...mula2 kitrg sbilik, lekatkn notis "DON"T DISTURB" kat tiang dpan bilik ktrang...title "bilik I" kecik je ktrg tulis...ha6...

then law diorg snggah pon kna sound, xsnggah pon kna sound...ha6...mmg smkin menyampah ar diorg ngn kitrg ni...ha6...lpas ktrg sound, part aku, suh diorg tiup kipas smpai pusing....mmg lwak....tp sbnarnya, mdah ja...sowg tiup, sowg lgi g je tekan suis....mka putar la kipas 2...ha6...

tp junior smlam, sporting la...aku siap kebas gula3 mentos dye...ha6....apapn, mmg aku salute sma 4 owg dak junior smlam....makaceh layan senior korg y mengong3 ni...ha6....


ramai xdiorg ni???


mcm2 ragam ni...tp sporting ar...

No comments: