Tuesday 7 July 2009

hAri kE-2 kAt koLej yAng mEnyiKsaKan

salam....

hu6....sprti y d war2kn d tajuk....tension weh!!!da la kaki melecet tahap gaban...pastu aku y gedixs pkai kasut...sbb dh kata nk dftar kt DT...tp tukar lak g HALL 1...hangin tol...da la jauh...mmg teruk la kaki aku...hu6...sedey2....penyiksaan ni...

y paling sadis....ptutnya sem ni 5 subjek ja..tmbah MUET...so jam kerdit aku 15 ja...skrg UPM da tmbah lgi 2 jam kredit y membuatkn aku terpaksa mnaggung 8 sbjek sem ni!!!total 17 jam...sadis....bakti siswa + bola tampar...(aku tension!!!)

dh la aku g uat kad mtrix bru y agak mahal...(yeke???)...rm8...mggu depan siap...hrap3 xder mistake...so aku ley enjoy...ha6....jap3...air + letrix still xder kt bilik aku...tp syukur la, letrix da kejap mlm ni....air???xda bai....mangkuk tol...

y pling aku pending, sok kul 2ptg da kelas da...En Nas pnya kelas...jentera + automasi dlm pertanian....ntah la...serabut serabai kepala aku....y pling dasat, bilik aku y berpenghuni 12 owg ni kena byar full!!!tp klengkpn xmcm ostel...kitrg byar sowg rm410....law 12 owg da rm4920...gila ah.....dh la semua serba xda...merempat lak 2...

y pling tragis, pointer salah...cian kwn2 aku...aku hrap kitorg dpt memperjuangkn utk membaiki pointer y salah...jauh weh lari pointer 2...gedixs ar....

ok la...aku sda mau pegi....sblum terlupa, fs aku xle bkak la...so aku xleh copy link hey syira...tp aku akn follow blog kau as soon as possible...so jgn riso k...

dudu...mna para2 aku ni???hahahahaha

No comments: