Wednesday 3 March 2010

my life is my soul~~

salam..

seronoknya harini....:P....dok rilex dlm opis...ekekeke....tolong k.ta wat slaid padi...then keja wat jahat je kt opis....ekekeke.....ngan k.nani y suka crita y xmsuk akal (tp aku percya~)...

smlam lgi penat.....g balik pulau....melawat kwsn, then beli ikan....besau betul....ekekek...tp y smlam akn ttap dlm kngan~~best sngat...keja ketawa je aku lam keta jabatn...ngan en hassan wat lwak kering, cik mala wat muka xberslah n k.nani tido lam iman....ha3

time nk balik opis lgi xley lupe....keta jab xlrat nk nek bukit sbb ktrg berat kot ^^...ha3...mcm3...rsenya, law bule ulang smua kngan indah, mesti jdi suatu y xkn mgkin dlupakn....:)

mggu dpn, msti snyi...cik mala ngn k.nani g kursus nenas....waaaaaa~~ musti sunyi....konpem boring....T_T.. pikir2 balik, mcm2 kengn y da...sedey, gembira...smua da....mcm2 ada...ekekeke

tp aku sdg memikirkn bbrpa bnda y mybe remeh bgi org len, tp memenigkn kpla bgi aku....warga padi nk dtg uma, jdi aku mmg mngalu2kn smua warga2 padi dtg....tp mggu lpas warga hortikultur y dtg dlu...ha3....tp aku mmg mgalu2kn sesapa sja y nk dtg...:)...cma aku terpikir, k.ta terasa ati ke ngn tndkn aku 2....bwak cik mala dtg uma....hurm....

tp wlau sesapa pon kt jabatan, mmg aku mgalu2kn kdtgn smua kaktgn kt stu....sbb smua da bnyk bntu aku ngn k.emer kt sna...bgi ilmu n smuanya...:)

then ptg rini da poco2...@_@...mcm2 aktvti skrg...ha3....tp rini aku mntk excuse....sbb kena wat keja ngn cik mala....finished laptop cik mala...then cik mala nk blnje mkn kfc pas siap smua keja....malu betui....diorg terlalu baek....

ktrg pon gerak g kfc kt kompleks kailan...then mkn2 smbil gelak puas2...ha3....mcm3 rgam...ngn k.nani wat lawak, then kongsi crita time cik mala kt upm....guess what cik mala kwn mr they hock kim kt upm....and mr they is my lecturer! kecik sngguh dunia ni...ha3

wlau apa pn, aku gmbira LI kt ctu...bnyk ilmu aku dpt....wlaupn da sestgah aku da blaja, tp kt ctu, lgi bnyk blaja....ley experiance sndri...n rsa cmner ssahnya org bwah wat keja....bnyk ajar aku erti sbar lam mnyelesaikn ssuatu tugasan...thanks warga jabatan pertanian bumbong lima :)

sekian~~

No comments: