Wednesday 6 January 2010

sELamAt tAHuN bArU 2o1o

salam...

he3...asenya xterlmbat tuk ucap selamat...kekeke...agak sbuk men game...wakaka...tp skrg da 2 ceritera....y best n y xbest....mna 1 nk ckp dlu eh...kekeke....

y bestnya, syukur alhamdulilah...sem 5, hujung tahun lepas aku dpt 4.00...syukur sngat2....terima kasih family, lecturer, kwn2....gembira sngt2...tido xlena la...mybe teruja cam jakun kejap...ke3....y pling pntg, welcome nokia 5800 and new laptop....=).....

y sedey sngat, aku xdpt ekot fmily aku mlncong g europe bln 2 ni ngn g indon bln 3 ni....sbb aku praktikal....sedey sngat3....xtaw nk gmbar cmner...kakak aku, suh g jgak, tp kang aku kena repeat sem praktikal kan susah....=(....dh la nk g australia terbantut gara2 H1N1....tp skrg pnyakit 2, da xfeymes...tnggal sisa baki je kot...

xpew la, xder rzeki...mybe hjung tahun ni, berpeluang lgi ke...hrap3 la....xder musibah lgi....bru ley g jenjalan....pling aku kepingin sngat, nk men salji....T__T

ok la, sekian saja update aku mggu ni....18/1 ni aku da mula LI...mybe bz, mybe x....nk mndy ni....bye...=)

No comments: