Thursday 10 December 2009

~~oh malam~~

...salam...

malam y amat syahdu...hujan y turun dgn penuh rsa kesedihan...bermula la episod mengingati kawan2 aku kt melaka...ades....sedey la plak....kenit la ni...y wat aku sdey...antar msej y sdey2 kt aku...ades.....ngok, kan aku da mula sdey...aduyai....

kepada smua kwn2 aku kt KRISM...aku xpnah lupe korg...ini serius....terutama dak DP, DPP n smua la....

su
k.lorina
k.emer
wani
farah
k.farah
k.syu
k.ma
ana

DP

kenit
yaya
mira
khedy

DPP

p/s : korg rmai sngat la nk ingat....wlaupn nma xda kt sni, tp aku egat korg...jgn riso k....smua dlm hati...kekeke....law aku xblas msej 2, bkn xegat korg, tp aku letak fon aku merata a.k.a tetiba fulus ngak ada kok...kekeke


k.ma, k.lorina, wani, farah


iza, mira


farah, iza, k.ma, k.emer, k.lorina, wani

2 comments:

zahra. said...

xrindu sama saya ke izzah?

hakhak :))

pet said...

oh semestinya izzah merindui anda smua...ke3....mna ley lupe...G3...ke3