Wednesday 26 August 2009

fever

salam....


aku demam lak mggu ni...mggu dpn dah la first test....(bnyak2 bersabo je la)....hahaha....semalam g ospital AG...hmmm....seyes xbest...mmg 2kali terkhr aku g osptal AG...muahahaha


memula kna check suhu kt kaunter n pressure kt ctu....y pasti smua aku xlepas.....seyes aku cuak....suhu da 39...tek da 145/109...huh, aku mmg cuak thap gaban....


dye ckp, awk mgkin kna than wad...(dlm ati aku --> bongok la kau ni...aku nak exam mggu dpn!!)...so tnggu la gilirn....lam 30 mnit gak la...smpai la giliran aku....


mybe aku da d suspek...bnyk gilo paper kosang kt doc 2.....dye pon soal siasat aku....aku y tngah blur2 lembu ni, geleng je pale....hahahaha.....(dlm ati --> semoga aku terlepas dri sbrg msalah) hahaha....


rini pun xberkurg....hope aku cpat sembuh...penat ah demam2 ni....hahahaha...


p/s : kpd y ym ngan aku smlam, maap sesngat....bkn aku ni xnk trima anda, tetpi aku da pilihan sndri....tlong jgn mempertikaikn dye dlm idup aku....bgi aku msa tuk aku pulih dri semua bnda...tolong jgn persoalkn knp aku xsyg anda n jga ati anda....

No comments: