Saturday 13 June 2009

bEe bUzziNg arOund

salam.....
ha3...ape la y aku merapu-rapu ni...tp sbnarnya nk ckp, aku g jenjalan ptg tdy...coz umah aku xder letrix...ha3...g jenjalan tok ilangkan panas...he3...xdala best sngat tp suka2 ati ja la....y pnting kita perlu hepi....he3....
waktu malam lak, kebusanan memuncak...ha3....tetiba da owang add aku lam myspace....rupa2nya junior time sek dulu...ha3....so aku pon mngaktfkn diri dgn mspce sbntar...ha3....
tengah2 syok sndri, smeone mcall....teka sape???he3... KAOLA (nama samaran)...so, aku pon call la balik...he3....lama xcall dye lama2...he3....lama gak la bergayut cam monyet 2...he3...lam sejam lebey la...cian lak dye, sok g interbeu tp aku gayut lama2...ha6...
actually KAOLA ni best friends forever aku time sek...he6....baek sngat dye...dye y selalu nasihatkn aku....smpai la ke mlm ni, still nasihatkn aku...tq KAOLA...he3...paling aku xle lupa, dye suka kacau aku time tito dulu....tp xper, law dye xuat cmtu msti dah lama aku ni melampau...he3...dye gak y bnyk guide aku dulu...thanks KAOLA...he3...
p/s : KAOLA mmg baek...kuat mengalah bgi aku menang...ha3...

1 comment:

9n0L4 said...

naseb baik tak KOALA. hee. :)